~Jalkovälisi on mammonaa, pankkikirjasi kirkkoveneitä täynnä.
Miltä nyt maistuu raha ja valta, kun luitasi keräät lattialta?

Enkelit tyhjää ruumista valvoo, sieluasi pikimustaa.
Ja siihenkö aioit luottaa, että maailma lisää sinunlaisia tuottaa?

Polkusi tervaat!
Uhraat hengen isän, pojan ja nyrkin nimeen!

Raskaan metallin Rambona juoksen, yli Sumatran synkän yön.
Sinut rautakangella seivästän, ja kyrvällä naamaan lyön.

Minä olen Nykänen, Frederik ja Halme. Murhamies sekä Olof Palme. 
Antenneissa lähetys muukalaisten, foliot hattuun ja oliot vittuun!~

 

 

Heijj! Taas pitkästä aikaa... Tässä selaan gootti.netin sivuja ja kuuntelen Turmion Kätilöitä :'3 En oo oikeen jaksanut kirjoittaa joskus kokonaan unohtuu blogin olemassa olo ;_; 

 

Satan%20666-normal.jpg

 

Olen naureskellut tän kaltaisille kuville sun muuta :D Ei vaan voi lopettaa nauramista tälläsille ...

 

Thrash%20metal%20girl-normal.jpg

 

Ilmiselvä minä kun olen vaapa-ajalla ^.^ Koulus taas koittaa olla normal girl :D 

Nyt on kyl eilen tullut mustat hiukset mut ...

fuck%20me-normal.jpg