"Pelkää en siedän sitä tiedän sen mutta kun katson sua mä olen tyttö

hiljainen tahdon sinut vällyihini nukkumaan ettei sulle tulis kylmä enää milloinkaan

kipua kipua kipua

Mä oon seilannu merten toisel puolel mitä tulee vihaan nähny miten toinen kuolee nähny syövän elämää syövän nähny väkivaltaa ja miehen naista lyövän mä oon istunu vieres ja tuntenu

sen paskan sun katseesta näkee et sä oot kulkenu sen matkan"

 

I%20need%20u-normal.jpg

 

Thinking%20u%20%3B%28-normal.jpg

Mä en jaksa oon poikki ;___; Lääkkeet ei auta unen se terapeutti on sekaisin "ei kun syö vaan lisää niitä lääkkeit"

ei, ei se auta oon vielä väsyneempi vaan enkä jaksa opiskella saati tehdä muuta.

Haluisin muuttaa viel pois jonnekkin pois kauas kaupunkii

kaikkien kavereiden luo ettei tarttee jaksa näitä ihmisii pois perheen luota ._.

 

Miis%20u%20too%20%3B%28-normal.jpg

Kaikki hauska loppuu aikanaan mikään ei kestä varsinkaan jos must on kiinni...

Every%20girl%20%3B%29-normal.jpg