"Whooa
Ylpee mies oman egonsa vanki
ympäri maailmaa tääl lennossa taaskin
istun koneessa nainen mun vieressäni
pidän kädestä kiinni, sä mun mielessäni

Mul on kaikki ihan vaan jees jees
nää tytöt tekstaa mulle, et olin ihana teevees
mä elän taas tätä samaa mitä ennen meitä
toiset törmäilee ja löytää enkeleitä

Huomaan hokevani, et kuka mä luulen olevani
kun taas turhiin kissanristiäisiin mallaan smokkejani
olit parasta mulle sen näki sokeakin
syyllisyyttä tunnen potevani"

 

forever_together__by_pinkdaisyy-d35p15e-
 

   Taas viestei rajan toiselta puolelta ;___; Useat viikot olen taas nähnyt susiunia ne eivät ole

hyviä unia vaan vitun painajaisia ;___; Netin mukaan pahat unet sudista kertoo : "Jos unen susi on sairas, huonokuntoinen tai vihainen, on unennäkijän elämässä hankala aika ja elämä tuntuu olevan ehkä liiaksi muitten käsissä."

  Ja sitten myös näen toista unta joka viittaa elämästä ennen minun syntymääni ja unessa esiintyy isäni, mummoni, ukkini jota en ole edes nähnyt kuin kuvissa ja isäni veljiä ja siskoja nuorina ja kaikki tapahtuu

isän näyttämässä talossa missä hän asui pienenä... Näyt ovat myös palanneet joita olin ruvennut

näkemään mummon kuoleman jälkeen . En enää pelkää näitä asioita sen takia sillä tiedän

et nää ei satuta muo ja ne tulee pysyy täs. Uskon et kaikki mun unet, näyt, kuulemiset ja

nämä rajatietoon liittyvät asiat omistavat oman syynsä sen että joku toisella puolella tietää et mul on tavallaan huono olla täällä... Äänet ja läsnäolo ovat taas lisäntyneet olen kuullut yksinollessani askelia,

kilahduksia ja vanhan pariskunnan riitelevän olohuoneessa sekä myös nähnyt peilin kautta ja ikkunasta henkilöitä ... Pitkään olen miettinyt pitäisikö minun ottaa heiluri ja koittaa saada yhteys ?

Koittaa puhua? saati selvittää keitä he ovat ? Ovatko he minun ukki ja mummo

jotka ovat kuolleet?  Ukki oli aiemmin eläessään muuttaa yläkertaan just siellä mis myös kuulen ja näen aika paljon asioita sekä koen asioita mitä ei voi tapahtuu normaalisti...  Joskus nukkumaan mennessä joku silittää hiuksiani ja lähtee yleensä pois jossain vaiheessa ... 

 

 

together_we_can_live_forever___by_hazel2

 

hell-normal.jpg