Moikka taas !
Eli siis koen itse yliluonnollisia asioita ja minulle

on turha tulla pätemään jos et usko :)

Se ei oo enää pelkästään semmoista et tunnen läsnäolon vaan ihan

tökkäyksiä , ääniä, tavaroiden siirtymistä, joskus häviämistä ja 

myös yhteyden otto koetuksia ...

Kerran suihkusta tullessani 

peili oli tietenkin huurussa ja järkytyin kun katsoin siihen 

siinä oli epämääräistä kirjoitusta sain

vaan selvää "E" kirjaimesta, no ei siinä

kaikki... Kerran katsoin kaverini kanssa kuvia

minun kuolleesta mummista Elsasta,

myös kuolleesta ukistani ja minusta ja siskostani pieninä :)

No mentiin sit alas ja laitettiin sitä ennen kuvat paikoilleen...

No sit jonkin ajan kuluttuu mentiin ylös löydettiin minusta ja pikkusiskostani 

kuva patjalta joka oli rypyssä tuli myös mieleen heti se

kun peilissä luki jotain 

ensin kävi mielessä mummo mutta sivutin kaikki 

asiat sivuun ja kuvittelin ettei se olisi mahollista hän on myös ruvennut ilmestymään uniini (mummo)... 

Tunnen myös tökkäyksiä ja läsnäoloa kun olen yksin ...

En uskonut ennen henkiin tai muuhun mutta nyt olen alkanut

uskoa henkiin ja siihen että mummoni, sukulaiseni tai vähintään joku kuollut

tuttuni tai edellisen elämäni kumppani koittaa ottaa yhteyttä minuun ... 

Olen myös miettinyt muita mahollisia asioita mutta en näe muuta kuin että

joku koittaa ottaa minuun yhteyttä tai pyytää apua...

Ja nyt kukaan ei sano että henkiä ei ole olemassa voin sanoa 

että kaikki saa uskoa ja luottaa asioihin eikä se minua haittaa jos sinä et usko

henkiin tai muuhun yliluonnolliseen .... :)


T: Roosa